İnternet Sitesi

www.zeynepkocasinan.com

22 Mayıs 2020 Cuma

Reyhan Kaya'dan, Teşekkürler Rey

"Ben ailemizin şanslı kuzenlerindenim 💫 en azından kendimi öyle hissediyorum çünkü tüm ağabeylerimle ve ablalarımla teyzelerimle ve eniştelerimle hem güzel hem keyifli tamam bazen stresli de olsa (yok bisiklet ile kamyonet altında kalmalar, yok Sevinç Teyzemlerde bütün süs eşyalarını tuzla buz etmeler, yok Silivri’deki evin camını Dayımla oynarken çatlatmalar 🙈😆) beni ben yapan anılar yaşamış ve kendime saklayabilmişim ♥️😘 çok şükür kısıtlı zamanlarda da olsa Alp de yaşıyabildiği için çok şanslı 🍀 (Nihal Ablamın evinin balkonuna Alp’e havuz yapması 🙏🏻 Erdoğan Ağabeylerin evde bizimki Efe’yle Ada’yı azdırmaya çalışırken peşinden koşup Oğlum bunlar alışık köpekler değil deyip bir yandan da Handan Ablamın İspanya’dan özel getirdiği sopaları Alp’in alıp Efeyle Adaya yakalamaları için savurmasını engellemeye çalışması 😆) çoğu küçük yaşlarımdan aklımda ama genç kızlık dönemimin önemli bir kısmında Zeynep Ablam var. 1996 yılı hayatımın ilk yurt dışı seyahatini paylaşırken beni İngilizce konuşmak için cesaretlendirdiği andan, bir yıl yaz akşamı Sultanahmet tarafında polis çevirmesine takıldığımızdaki polisin beni turist zannetmesine, bana sabırla şuanki mesleğimin temellerini oluşturan bilgiyi düzeni disiplini öğretmesine kadar ♥️ Daha nice nice mutlu sağlıklı keyifli anılarımızın çoğalmasına! İyki doğdun iyiki varsın Zeynep Ablacım 🙏🏻♥️💫🥳🥂🎂"

Hiç yorum yok: