İnternet Sitesi

www.zeynepkocasinan.com

30 Haziran 2020 Salı

Lions Türkiye New Voices Koordinatörler Takımımıza Teşekkür Mesajı

TEŞEKKÜR MESAJI-NEW VOICES
Değerli Lions Ailem,
Türkiye Lions MD118 Çoğul Yönetim Çevremizin 2019-2020 Hizmet Döneminde, Değerli Konsey Başkanımızın ve Değerli Genel Yönetmenlerimizin görevlendirmeleri ile New Voices (Yeni Sesler) MD Koordinatörü olarak görev yapma şansına kavuştum.
Değerli Konsey Başkanımız Sayın DrAhmet Öztürk'e ve Sayın Orhan Turay Karacay Genel Yönetmenimize, Sayın Ilknur Turkkaan Genel Yönetmenimize, Sayın Kemal Cenberci Genel Yönetmenimize, Sayın Nükhet Buzcular Tuzlacıoğlu Genel Yönetmenimize, Sayın Prof. Dr. Şevki Sözen Genel Yönetmenimize ve Sayın Ruhi Gönüllü Genel Yönetmenimize yürekten teşekkür ediyoruz. New Voices çalışmaları ile kadınların, gençlerin, ve seslerini az duyurabilenlerin, Lionların ve Leoların seslerinin etkin olarak duyulması için alan yarattılar, Kulüplerini ve New Voices Ekiplerimizi hep desteklediler, hep kuvvet verdiler.

Bu çalışma sürecinde benim belki de en büyük şansım, Değerli Genel Yönetmenlerimizin bu yıl New Voices Koordinatörü olarak görevlendirdiği Çok Değerli Lionlar ile tanışmak ve çalışmak oldu. 
Sayın Lion Sema Yazgan, 118-T Y.Ç. New Voices Koordinatörü,
Sayın Lion Türesin Adalıer, 118-U Y.Ç. New Voices Koordinatörü,
Sayın Lion Olcay Öztaş, 118-R Y.Ç. New Voices Koordinatörü,
Sayın Lion Öznur Benderlioğlu Doğangün, 118-K Y.Ç. New Voices Koordinatörü,
Sayın Lion Emel Çekim, 118-E Y.Ç. New Voices Koordinatörü,
Sayın Lion Gülsüm Gür, 118-Y Y.Ç. New Voices Koordinatörü ile birlikte görev yapmak gerçekten çok özel bir deneyimdi.

Bu Değerli Lionlar, Ülkemize, Sivil Toplum Gönüllüsü olmaya, Lions’a verdikleri önem ve değer ile, tecrübeleri, çalışkanlıkları, yaratıcılıkları, birleştirici yaklaşımları, hoşgörüleri, öğrenmeye ve yaşama katkı koymak adına paylaşamaya verdikleri önem ve takım çalışmasına gösterdikleri özen ile bizlere örnek oldular, ilham ve kuvvet verdiler. Onları tandığım için kendimi çok şanslı hissediyorum. 
Değerli Yönetim Çevresi New Voices Koordinatörlerimiz, Kulüplerine, hizmet ve tanıtım çalışmalarına destek verirken, sadece kendi Yönetim Çevrelerinin değil diğer Yönetim Çevrelerimizin Yeni Seslerine de destek verdiler. Türkiye adına çalıştılar. Türkiye adına kuvvetli bir birlik duruşu sergilememizi sağladılar. Dönem boyunca Değerli Genel Yönetmenlerimizin hedefleri doğrultusunda çalışmak için kalpten gayret gösterdiler. 
Yönetim Çevrelerimizin 2019-2020 Dönemi için belirledikleri New Voice'larımızı ve akabinde bu Değerli Lionlar içinden Türkiye'yi temsil etmek adına belirlenen MD New Voice'larımızı da yürekten kutluyorum. Kendilerine dönem sonu teşekkür ve tebriklerimi ikinci bir mesaj ile paylaşacağım.
Ve tabii ki, çok önemli bir teşekkürümüz de Lions ve Leo Kulüplerimize, ve onların Değerli Kulüp Başkanlarına, Yönetim Kurullarına ve Üyelerine. Özellikle Türkiye'nin yurtdışında doğru tanıtımı adına önem verdiğimiz bu programa desteklerini hiç eksik etmediler. Kutluyor ve teşekkür ediyoruz.
Bu ekibimize teknik destek veren, 118K Yönetim Çevresi Çanakkale Lions Kulübü Üyesi Sayın Lion Meserret Tansuger Muhtaroglu ve Değerli Konsey Görevlimiz Sayın Aslıhan Yazan Ilgar'a da Türkiye New Voices Ekibi olarak çok teşekkür ediyoruz.
Değerli New Voices Koordinatörlerimizi ve Türkiye New Voices çalışmalarına tüm emek verenleri kutluyor ve yürekten teşekkür ediyorum.
Yolları hep güzelliklerle açık, kuvvetleri hep bol olsun.
Yürekten Lions sevgi ve saygılarımla.
IPDG Zeynep Kocasinan

Hiç yorum yok: