İnternet Sitesi

www.zeynepkocasinan.com

29 Haziran 2020 Pazartesi

Lions New Voices 2019-2020 Dönemi Yeni Seslerimize Teşekkürler.




2019-2020 DÖNEMİ LİONS YENİ SESLERİMİZ
Değerli Lions Ailemiz,
Lions 2019-2020 Hizmet Dönemimizde, beş Yönetim Çevremiz, Uluslararası Lions Kulüpleri Birliği’mizin Uluslararası New Voices Programı çerçevesinde dört alanda - Hizmet, Üyelik, Liderlik ve Tanıtım Halkla İlişkiler alanlarında - çok değerli Lion ve Leoları Yeni Sesleri/New Voices olarak belirlemişlerdir. 
Yaptıkları hizmetler ve ilgili alanlardaki çalışmları ile örnek birer olan Lion olan bu değerli dostlarımızı yürekten kutluyoruz. Bundan sonraki Lionistik çalışmlarında da başarılar diliyoruz.
Dönemimizi tamamlamakta olduğumuz bugünde ,Yönetim Çevrelerimizin 2019-2020 Dönemi Yeni Seslerine, New Voice’larına yürekten teşekkür ederken kendilerini sizlere bir kere daha hatırlatmak isteriz:
118-T
Hizmet: Ln. Birgül Somel, İstanbul Samanyolu Lions
Üyelik : Ln. Mihri Önem, İstanbul Kültür Lions
Liderlik : Ln. Ayhan Yavuz, İstanbul Akatlar Lions
Tanıtım Halkla İlişkiler: Ln. Aslı Yantra, İstanbul Sarıyer Leo
118-U
Hizmet, Üyelik, Liderlik, Tanıtım Halkla İlişkiler: Ln. Türesin Adalıer, Ankara Akyurt Lions
118-K
Hizmet : Ln. Oral Özeken, Bursa Balat Lions
Üyelik : Ln. Güzin Yazıcıoğlu, Bursa Nilüfer Lions
Liderlik : Ln. Ufuk Turba, Çanakkale Lions
Tanıtım Halkla İlişkiler: Ln. Şeyda Şençayır, Bursa Karagöz Lions
118-E
Hizmet : Ln. Şebnem Ünlü, İstanbul Bosfor Lions
Üyelik : Ln. Belgin Uzlu, İstanbul Yedikule Lions
Liderlik : Ln. Buket Aksu, İstanbul Gülhane Lions
Tanıtım Halkla İlişkiler: Ln. Figen Erdikler, İstanbul Ataköy Lions
118-Y
Hizmet : Ln. Nurçin Kavala, İstanbul Çınardibi Lions
Üyelik : Ln. Yaşar Dilmen, İstanbul Yeşil Bahar Lions
Liderlik : Ln. Sermin Gözüm, İstanbul Çamlık Sahil Lions
Tanıtım Halkla İlişkiler: Ln. Nalan Kızılırmak, İstanbul Çiftehavuzlar Lions
2019-2020 Hizmet Döneminde aynı zamanda Çoğul Yönetim Çevresi Yeni Seslerinin belirlenmesi ve Dünya Yarışmasına aday olarak iletilmeleri istenmiştir. 
Bu yarışmanın aslında temel hedeflerinden biri, fark yaratan Lion ve Leoların kendi Yönetim Çevrelerinden, kendi Ülkelerinden daha geniş alanlarda daha iyi tanınmalarını sağlamak ve onların başarı hikayelerinin duyulması için fırsatlar yaratmaktır.



Ülkemizde, yukarıda isimlerini paylaştığımız herbiri birinden değerli Yönetim Çevresi Yeni Seslerimizin arasından Türkiye’nin dört alandaki Yeni Seslerini belirlemek bildiğiniz gibi hiç kolay olmadı.
Sadece dört ismin iletilmesi mümkün olduğu için,
Çoğul Yönetim Çevremizin Yeni Sesleri olarak:
Hizmet'te Sn. Ln. Şebnem Ünlü, İstanbul Bosfor Lions Kulübü, 118-E
Üyelik'te Sn. Ln. Türesin Adalıer, Ankara Akyurt Lions Kulübü, 118-U
Liderlik'te Sn. Ln. Ufuk Turba, Çanakkale Lions Kulübü, 118-K
Tanıtım Halkla İlişkiler'de Sn. Ln. Nalan Kızılırmak, İstanbul Çiftehavuzlar Lions Kulübü, 118-Y, 
Türkiye'yi temsil edecek adaylarımız olarak belirlenmişlerdir. Kendilerini bu vesile ile tekrar kutluyor ve çalışmaları için teşekkür ediyoruz.
Dünyada özellikle Ocak ayından itibaren yaşanmakta olan Pandemi nedeni ile Uluslararası New Voices Programının yarışma bölümü dönem içinde tamamlanamamış olup 2019-2020 Dönemine ait belirlemelerin 2020-2021 Dönemi içinde yapılacağı bilgisi iletilmiştir.
Uluslararası New Voices Programına büyük destek veren Değerli Konsey Başkanımıza, Değerli Genel Yönetmenlerimize ve Değerli Lions ve Leo Kulüplerimize teşekkürlerimizle, Tüm Yeni Seslerimizi/New Voice'larımızı tekrar yürekten kutluyor, topluma ve Ülkemizin tanıtımına çok değerli katkıları için teşekkürlerimizle başarılarının devamını diliyoruz.

Hiç yorum yok: