İnternet Sitesi

www.zeynepkocasinan.com

7 Temmuz 2020 Salı

Yolda Buluşmak

Bazen düşünmeden edemiyorum. 

Benim Lions Ailemizde Genel Yönetmen, Federasyon Başkanı olmak gibi bir düşüncem aslında eskiden hiç olmadı. 

Sadece, beni Lions'a öneren bir üyemiz bana belki Kulüp Sekreteri olduğum günden itibaren, “Sen genel yönetmenlik yapmalısın,” deyip durdu. O zamanlar genel yönetmenliğin ne olduğunu bile anlayacak zamanım yoktu. 

O kadar yoğun çalışıyordum ki, Kulüp Sekreterliği hatta Kulüp Başkanlığı yaptığım yıl bile, kulüp toplantıları ve kulüp etkinlikleri günleri sabah uçağı ile Fethiye'ye geliyor, gece uçağı ile nereye gitmem, nerede olmam gerekiyorsa oraya geri dönüyordum.

Sonra Fethiye Lions Kulübü üyesi olmamı sağlayan o değerli arkadaşım, Sevgili Ayşegül bunu daha sık söylemeye başladı, bir çok göreve beni o itti, teşvik etti, inandırdı. Hep ama hep destekledi.  Bir abla gibi, bir anne gibi, öğrencisine koşulsuz inanan bir öğretmen gibi.  Sonrasında çok destekleyenler oldu ama onun bu yıllarca süren değişik inancı bende de önce bir merak, sonra da bir istek uyandırdı. 

Sonrasını bir çoğunuz biliyorsunuz.

Aradan yıllar geçip, Genel Yönetmenlik görevimi ve sonrasında Yönetim Çevresi Federasyonumuzun Yönetim Kurulundaki görevimi tamamalamakta olduğum bugünlerde, geriye dönüp bakıyorum.  

Bu sürecin bana öğrettiği çok şey var.  


Adaylık süreci ile başlayan son beş yılın her anının farklı lezzeti var.  Kendimi tanımamı sağladı.  İyi yapabildiklerimi, öğrenmem gerekenleri, başaramadıklarımı, algılayabildiklerimi, fark etmekten uzak olduklarımı, öğrenmek istediklerimi, öğrenmeyi başaramayacağımı kabullenmem gerekenleri keşfetmemi sağladı.  

Heyecanlı ve yeniliklerle geçeceğini tahmin ediyordum ama bu sürece dair neredeyse hiçbir anlamda hiçbir tahminim tutmadı.  Ve belki de yaşamın güzelliği işte böyle sürprizler ile dolu olmasından geliyor.


Şimdi diyorum ki,  
bu görevi yapmak için duyduğum bu istek, 
henüz tanışacağımı o zamanlar bilmediğim, 
başka türlü yolumun kesişmesi belki de mümkün olmayacak,
hayatı anlamlı kılan çok farklı ve çok özel insanları, 
çok özel Lion ve Leoları tanıyacak olmamdan da mı geliyordu acaba?

Ruhumuz belki bilincimizin bildiğinden fazlasını mı hissediyor bazen...

Hiç yorum yok: