İnternet Sitesi

www.zeynepkocasinan.com

26 Ocak 2014 Pazar

Thich Nhat Hanh'dan...


Thich Nhat Hanh diyor ki, "Barış ve mutluluğun var olabilmesi için gereken şey, barış ve mutlululuğun var olabildiğinin, olabileceğinin farkındalığında olmaktır."

.
Yaşamda istediklerimizi hayata geçirme şansımız olmayabilir. İstemek yetmeyebilir. İstekler için uğraşmak da yetmeyebilir. Çalışmak yetmeyebilir.

Ama,
isteklerin önünü olmazlarla, yapamamlarla, bana kısmet olmazlarla, sen yapamazsın diyenlere inanarak, benim şansım yoklarla kapatmaya gerek var mı?

Bir şeyin neden olmayacağına, olamayacağına dair istediğiniz kadar çok neden yazabiliriz. Ben bunlar yerine - artık, eskiye göre daha çok - bir soruyu tercih ediyorum. Rahmetli Babamın ve hocalarımın bana sorduğu iki kelimelik bir soruyu. Benim için sorudan ziyade önemli bir hatırlatma olan iki kelimelik bir cümleyi tercih ediyorum.

Neden olmasın?
Neden olmasın.
.
Saygı ve sevgilerimle.

Hiç yorum yok: