İnternet Sitesi

www.zeynepkocasinan.com

19 Ocak 2022 Çarşamba

O Rüyalar

Uyandım,

Yine rüyalarda, dünyalarda dolandım.


Kediler vardı mesela, yumuşacık tüylü, 

beyaz, bal sarısı, sakin,

uzun tüyleri beni davet etti, 

İstesem de okşamadım.


Yolculuklar vardı,

Bildiğim yerler çıktı karşıma,

Zamanda gezintiler yaptım,

Tanıdık mekanlarda

    yeni hikayeler yazdım.


Rüya gördüğümden çok emin olduklarım gibi değildi,

Ve bu defa, 

huzurlu uyandım.


Dar yollara sapmadım,

Karanlıklarda kalmadım,

Bildiğim yerden geldi sorular,

Ya da en azından,

Her sahneyi,

    merakla seyrettim, 

    merakla yaşadım,


Öyle değil midir bazı rüyalar,

Yaşarsın 

ve seyredersin,

Bilirsin 

ve 

yine de,

yine de,

şahit olmak için o şansın 

tekrar gelmeyeceğinin heyecanı ile,

her anını

merak edersin.

Hiç yorum yok: