İnternet Sitesi

www.zeynepkocasinan.com

30 Haziran 2014 Pazartesi

Neredeyim?

Bir şeye dikkat edecek olsam o da başkalarının enerjisini bilerek veya farkında olmadan alıp almadığım olur.

Niyetimle kendime engel olurum. Zararsız olma niyetimi tazelerim. Faydalı olma niyeti ayrı bir derya dünyadır; bununla birlikte enerji dünyasında ilk olumlu adım zarar vermeyi bırakmakla başlar.

Kimsenin enerjisini, kuvvetini, canını almaya hakkım yok. Aynen hırsızlık gibi bunun da vebali var. Rızasız aldığım enerji er geç benden çıkar. Aldığım insan zarar gördüyse o kişiye borcum başlar.

Başta bilmiyordum, fark etmiyordum. Ellerim, kollarım uzanıvermiş başkalarına. Üzmüşüm mesela, enerjisi bana akmış. Kötü niyetle bilerek yapılanından bahsetmiyorum. Fark etmediğimiz akışlardan, alışlardan bahsediyorum. Esasında her zaman fark edebildiğimiz. Enerjimiz neler yapıyorsa ondan sorumluyuz.

İşin acı tarafı en çok kuvvet aldıklarıma bunu yapmışım, bildikleri, fark edebildikleri halde şikayet etmemişler, yakınmamışlar. Ben fark etmeye başlayınca hissettiğim şaşkınlık ve biraz da utançla kendime hakim olmayı seçtim sanırım. Kaynağın Tanrı olduğunu hep hatırlamak gerektiğini bildim.

İster enerji çalışması yapıyor olun, ister daha mutlu, sağlıklı yaşam için farklı bireysel gelişim teknik ve yaklaşımlarını kullanıyor olun, hep Evren'in sonsuz kaynağına bağlanmayı seçin. Yüreğinizin ve ruhunuzun huzuru için niyetiniz bu olsun.

Yardım edenleriniz, destek verenleriniz çok olsun; size akan sevgiyle, rıza ile aksın.

Sonsuz bereket sizinle olsun.


Hiç yorum yok: